Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Opsætning af Nordea Corporate

Nordea Corporate kræver en særlig opsætning, når der skal gives adgang til tredje parter som f.eks. Kontolink. 

Denne artikel er derfor lavet som en hjælpende hånd til dig, som ønsker at tilkoble en Nordea Corporate bank konto til Kontolink. 

For at kunne tilgå Nordea Corporate gælder 5 vigtige ting:

  1. Der skal aktiveres en mandat i banken. Dette gøres ved at tage kontakt til jeres Cash Manager i Nordea. (Når dette er gjort kan der gå op til 24 timer, før det er muligt at tilkoble tredje parter)

2. Det er kun administratoren af aftalen, som kan logge på kontoen gennem Kontolink. Hvis der er flere administratorer, skal begge “være til stede” når banken skal opsættes. 

3. I skal have fat i jeres aftalenummer, som findes i bunden Corporate Netbank siden, når I er logger ind i netbanken. 

4. I skal benytte jeres Login ID, som findes under “My profile” i netbanken. 

5. Administratoren(e) skal have downloadet “Nordea Koder” til sin telefon, samt have adgang hertil. Adgangen kan gives igennem Cash Manageren i Nordea. 

Sådan gør du i Kontolink step-by-step

  1. Vælg “Tilføj bankkonto” og scroll eller søg efter “Nordea Corporate”.

2. Skriv herefter aftale nummer og Login ID.

3. Log herefter ind på Nordeas kode app og godkend login. (Er der flere administratorer, skal begge administratorer godkende dette)

4. Vælg den bankkonto som skal tilknyttes til Kontolink.

Har du brug for hjælp?

Hiv endelig fat i os, vi er her for at hjælpe. 

E-mail: hello@kontolink.com

Tlf: 71 99 97 70