I Kontohub er det muligt at tilføje noter på jeres kunder.
Det kan f.eks. være at en kollega har noget væsentligt at tilføje, som resten af jer skal være opmærksomme på.
Sådan tilføjer du en note
Start med at finde den kunde i Kontohub, som du ønsker at oprette en note på.
Notefeltet vises ude til højre, og vil være med lyst ikon, såfremt der endnu ikke er tilføjet en note på kunden.
Når du ønsker at tilføje noten, trykker du blot på notefeltet ud for kundens firmanavn.
Her indtaster du noten, som du ønsker at dine kollegaer skal kunne se, og gem ved at klikke “Gem note”.
Noten er kun synlig for de brugere i jeres Kontohub, som har adgang til kunden, og ikke synlig for selve kunden.
Du kan se hvilke kunder, der allerede er noteret på, ved at kigge efter det mørke note ikon.
Du kan sagtens tilføje ekstra tekst til noten, hvis der skulle være udfyldt noget i forvejen.
Tip!
Du kan benytte søgefunktionen i Kontohub til, at søge efter en bestemt note-tekst.